Van FBNA naar Noodfonds Amsterdam
Noodfonds Amsterdam, voorheen Fonds Bijzondere Noden Amsterdam (FBNA), heeft een nieuwe naam, logo en huisstijl gekregen. Deze verandering is nodig omdat het aantal aanvragen stijgt en de organisatie beter zichtbaar moet worden in Amsterdam.
Waarom de verandering?
De stijgende vraag naar hulp maakt het belangrijker dan ooit dat de organisatie makkelijk te vinden is. De nieuwe naam maakt direct duidelijk waar Noodfonds Amsterdam voor staat: hulp in nood. Het frisse logo en de vernieuwde huisstijl zorgen ervoor dat de organisatie beter herkenbaar is.
Wat betekent dit voor hulpverleners?
Inhoudelijk verandert er voor hulpverleners niets. De werkwijze, het aanvraagproces en de steun die Noodfonds Amsterdam biedt, blijven hetzelfde. Met een vernieuwde website is het voor hulpverleners (en andere bezoekers) nog overzichtelijker om informatie te vinden. De naamsverandering en visuele update zijn puur bedoeld om de organisatie beter zichtbaar te maken en meer mensen te bereiken die hulp nodig hebben.
Klaar voor de toekomst
Met deze verandering is Noodfonds Amsterdam als organisatie goed gepositioneerd voor de toekomst, zodat we in de toekomst meer Amsterdammers kunnen ondersteunen in tijden van financiële nood.